Czy myślałeś już o tym by poważnie zająć się swoim wizerunkiem? Kiedy Twój wzrok się zatrzymuje gdy przeglądasz dowolne treści w internecie? Zapewne gdy jest to coś szczególnego – coś co inspiruje , przyciąga uwagę …może to być zdjęcie , treść lub tytuł. Odniosę się do zdjęcia – bo od tego jestem właśnie ja 🙂 Wiele nowoczesnych firm, w dzisiejszych czasach stawia na niesztampowy wizerunek. By lepiej przybliżyć sylwetki kadry zarządzającej, zazwyczaj znajdziemy portfolio zarządu. I tym samym mottem kierują się coraz częściej to nowi przedsiębiorcy pojawiający się na rynku.

Potencjalni klienci czy pracownicy, zanim zaczną z współpracę, chcą się dowiedzieć więcej o Tobie. Szukają zatem informacji. Trafiają na Twoją stronę internetową, profil na LinkedIn czy innym portalu społecznościowym. Jak myślisz, w jaki sposób możesz wpłynąć na ich pierwsze wrażenie już tam? Wierzę, że dobry portret to wielki społeczny atut – wzmacnia zaufanie do Ciebie, do Twojej firmy i do Twoich produktów.

Wirtualna rzeczywistość podobnie jak realna budzi w nas wiele emocji , są to zarówno pozytywne jak i negatywne strony tego medalu. Co zrobić aby właśnie Twój wizerunek przyciągał wzrok – nie budził kontrowersji – kierował odpowiednie osoby właśnie do Ciebie ? Zgłoś się do fotografa. Portret biznesowy to coś więcej niż tylko zdjęcia . Wydobywa on pozytywne wartości w oczach Twojego klienta. Zdjęcia mogą być wykonane gdzie tylko chcesz – fotograf wcześniej układa z Tobą plan aby efekt finalny był zadowalający – podkreślenie mocnych stron jest bardzo istotne. Profesjonalna fotografia biznesowa to coś więcej niż ładnie ubrany człowiek patrzący w obiektyw aparatu. Obraz naprawdę mówi więcej, niż tysiąc słów – ale tylko wtedy, kiedy stoi za nim dobry pomysł.

Co jest sekretem metody? Uchwycenie unikalnej kombinacji pewności siebie i dostępności. Pewność siebie sprawia, że nie musisz się ukrywać za fasadami sztucznych póz. A to prowadzi do otwartości – tego, co naprawdę przekona ludzi do Ciebie. Portret biznesowy polecam każdemu , komu zależy na pozytywnym budowaniu wizerunku w sieci. Zdjęcia można wykorzystać na Facebooku, Linkdeln, Instagram, Gmail – nie musisz długo szukać i wybierać. Dodajesz zdjęcie , które zostało wcześniej profesjonalnie zaplanowane i zrobione. Taką sesję można dużo wcześniej zaaranżować – odpowiedni strój czy miejsce to ważny element planu sesji. Portret biznesowy budzi skojarzenia z branżą, przywołuje pozytywne emocje , buduje Twoją własną markę swoim wizerunkiem. Pamiętaj , że Twoje zdjęcie nie może być jak tysiące innych , które masz lub mają znajomi. Musi się wyróżniać. Ma wyrażać Ciebie – pokazać jak wiele jeszcze potrafisz zdziałać !